måndag 8 februari 2021

Hatten av, jag är i mål


Mina 30 dagar för att skapa en träningsvana har passerat. 
Första delmålet är nått, jag är nöjd med min insats och jag är på väg att sätta upp nya mål :-)

Eftersom vi har fortsatt vinter blir fokus på fortsatt bra mat, långa promenader, styrketräning i vårt källargym och (Medi) Yoga. Någon slags träning 6 dagar per vecka och en dag för återhämtning. 
Sen håller jag tummarna för att vi ska kunna klämma in lite golfträning inomhus :-)
 

Måndag och det har yrt snö mest hela dagen, snöskottning och skrapning av växthustaket står på schemat.
Måndag och en ny arbetsvecka ligger framför fötterna, en vecka där jag varvar arbete från kontoret med arbete från hemmakontoret.

Ha en helt underbar fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Ja nog är det skönt att få in en dos träning varje dag...jag är lite dålig på det :) Och nu är det ju så attans halt att gå en promenad också, inga brutna ben tack!!!
Snö och kallt här också...men så är det ju bara februari än, vad att vänta.
KRAM från Titti