tisdag 9 februari 2021

Nya dofter


När huset är nystädat tycker jag att det är så himla fräscht att tända doftljus eller ruska om lite i doftpinnarna :-) Att jag föredrar dofterna från Rituals har ni säkert redan förstått :-)
Jag föredrar de lite mildare och den yttersta favoriten är "Ritual of Sakura", men även det senaste inköpet "Imperial Rose".


När fredagseftermiddagen inträder, huset är nystädat och den milda doften sprider sig då är det läge att koppla av.

Men än så länge är det tisdag och inte vilken tisdag som helst utan MediYoga tisdag.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Jag har bara testat doftpinnar en gång och då på toan. Men rituals dofter är ju underbara. Skönt med städat hus och lite yoga på det. Kraaaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Känner igen det där...när man städat känns det extra fint att tända ett doftljus! Rituals gillar jag också :)
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram från Titti