fredag 26 februari 2021

Sakta men säkert kan även drömmar uppfyllas


Äntligen har jag något på gång som jag sett fram mot länge, en kombinerad tvättstuga och klädvårdsrum.


För mig är det en det är en dröm att kunna stryka eller ånga de kläder som behöver, direkt i tvättstugan.


Efter några dagars slit med hyllor och bråte lyckades jag skapa plats för strykbräda med allt vad det innebär. Ett litet bord perfekt för för kallmangeln, som är tung som ett as och inte flyttas utan vidare. Mao jag kånkar minsann inte runt med den, endera dagen får jag nog bärhjälp ;-)


Fredag och en del ligger och väntar på mangel och strykjärn.

Fredag och tvättmaskinen går varm med veckans tvätt.

Fredag, solen skiner, det blåser vårvindar friska, inte lika varmt som igår men ändå skönt i lä.

Fredag hörrni, dags att ladda för helg. Eller vad säger ni :-)

Ha en underbar fredag och en bra start på helgen <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Jamen det blir bra! Jag har en "tvättstuga" i källaren som så många andra, inte det mysigaste men det har sin funktion...man får göra det bästa av allt :)
Kram från Titti