onsdag 3 februari 2021

På sängbordet


Busted!
Jag måste nog städa!

Varför uppfattar man allting så annorlunda när bilderna kommer upp på datorn?
Man går omkring och blir hemmablind, ser inte det uppenbara förrän det är bevisat, svart på vitt, liksom.


Tur att jag lagt in "sängbordet" som ett återkommande inlägg, då måste jag städa. 
I alla fall till nästa gång ;-)

Jag läser inte jättemycket böcker, men när jag läser är det alltsom oftast faktalitteratur om träning, kost och hälsa eller kokböcker.
Det som bryter av i både färg och tjocklek är Paul Svenssons bibel "Grönsaker A-Ö", den innehåller allt. Odling, skörd, förvaring och tillagning inklusive de vackraste bilder man kan tänka sig av Charlie Drevstam.


Det senaste inköpet är Lovisa Sandströms bok "Allt du behöver veta om vikt" - en bok om gener, känslor och beteenden.


Katastrofhyllan under innehåller allt från Elle Mat& Vin (säkert en hel årgång) till kursmaterial (från någon avslutad kurs) och instruktionsböcker (till någon för länge sedan kastad produkt).
På lådan hänger laddsladden till paddan, säkert helt i sin ordning :o

Jahaja, och PÅ garderobsdörren hänger visst kläderna, isf innanför dörren (ha, ha, ha, det är för sorligt).

Onsdag och jag har insett att jag måste städa i sovrummet, i alla fall på min sida av sängen ;-)

Ha en fin fortsättning på veckan <3 

Inga kommentarer: