lördag 13 februari 2021

Utomhusväder


Alltså, vilket ljuvligt väder vi ha haft idag <3
Sol från en klarblå himmel och runt nollan mitt på dagen. Perfekt väder för en lååång promenad som avslutades med belgiska våfflor och kaffe i trädgården :-)


Annars då, jo tack vi städar och plockar lite här och lite där. Blir inget direkt gjort, men vad spelar det för roll om hundra år. Vi fick ju en utedag istället :-)


Lördag och vi har parkerat sparken och börjat laga mat, svamprisotto, parmesankyckling och rödvinssås står på menyn. Vi ska väl leta upp någon brittisk film eller serie på play, så vi slipper undan Mello.

Ha en fin lördagskväll och en bra start på söndagen<3

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Samma härliga väder här. Kanske jag skulle ta ned sparken och sparka mig fram lite i morgon. Ja eller så blir det skidor. Grilla står också på agendan i den härliga februarisolen. Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

En långpromenad och så god mat på det! HÄRLIGT!
Kram från Titti

Villa Ryttarängen sa...

Ser så mysigt ut med sparken. Kanske jag skulle ta fram den innan det blir vår. Jag började svara här i går men jag vet inte hur det blev. Kan hända att det blir två kommentarer. Ha Ha! Kraaam Pia