lördag 8 januari 2022

Tid för lugn, tid för läsning


För första gången på väldigt, väldigt länge har jag hittat lugnet i mig och faktiskt suttit ner och läst. 
Kan bero på att jag varit helt sänkt av en förkylning, men, men..... Jag har läst böcker :-)


Före jul kom Johan Theorins senaste bok ut i Ölandssviten, Benvittring.
Jag har, tidigare, läst de tre första (det var länge sen) och tyckte att de var fantastiskt bra. 
Eftersom jag inte läst den fjärde, tog helt sonika och beställde hela Ölandssviten.


I mellandagarna läste jag om de tre första. Skumtimmen, Nattfåk och Blodläge. Alltså, så bra :-)

Nu har jag två böcker kvar, två som jag inte läst tidigare, jag ser så fram mot att slå mig ner i bästa läshörnan med en stor kopp te och börja läsa :-)

Lördag med gråväder, därför har jag passat på att städa och tvätta.

Ha en fin fortsättning på helgen <3

Inga kommentarer: