måndag 21 december 2020

Vintersol(stånd)


Tänk i alla fall att vi fick se solen för någon timme eller så, trots vintersolstånd.

Nu står det ju still någon vecka eller så, men sen blir det bara ljusare och ljusare :-)


Men nu njuter jag, njuter av att det bara är några få dagar kvar till jul. Nu är vi så nära, att det är lönt att räkna ner.


En hel och en halv dag kvar att jobba, sen blir jag julledig :-)

Med två dagar kvar till lille-jul och tre till självaste julafton pågår det en del matprepp, även om mycket  görs helt färdigt samma dag som det ska ätas.


Måndag och jag tar det lite lagom lugnt efter ett väldigt smärtsamt besök hos min naprapat, smärtsamt men nödvändigt. 

Måndag och jag ser fram mot att krypa upp i tv-soffan och få njuta av Mandelmanns julupptåg <3

Ha en fin fortsättning på veckan <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Äntligen så vänder det och blir sakteliga ljusare, sååå skönt. Mandelmans jul ska bli mysigt. Kraaaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Härliga bilder och nu vänder det...sakta men säkert! Mot ljusare tider!
Kram från Titti