fredag 4 december 2020

Uppgradering


När vi passerade Kalmar förra helgen droppade vi in på ett nästan tomt Ikea strax innan stängning.
Med appens hjälp hittade vi snabbt bord och stol på ta-själv-lagret. Vi var ute igen inom tio minuter.
Effektiv shopping a' la Davidsson ;-)


Att montera gick dock inte lika fort :o
Jag gillar idén med platta paket, lätt att få hem, men fasen för att packa upp och montera.


I väntan på datorn är i alla fall bord och stol på plats, jag är riktigt nöjd.

Det kommer dessutom att bli ännu bättre när väggarna här uppe får sin rätta färg, ljusgrå. Men det lär ta ett tag, först låter vi Corona gå över och vardag får ta vid. Sen kan vi måla :-)


 Fredag och jag ska pallra mig till optikern och hämta mina nya glasögon, jag lyckades ju förstöra mina glasögon med en rejäl repa för ett par veckor sedan. Bara att beställa nya. Surt sa räven!

Fredag och ytterligare en arbetsvecka ligger bakom.

Ha en fin avslutning på fredagen och en bra start på helgen <3

Inga kommentarer: