torsdag 3 december 2020

Papper, snören och andra livsvikigheter


Jag tillhör väl kanske inte just de där som slår in omättliga mängder av julklappar. Men de få jag slår in ska vara i fint papper med fina snören. 
Julpaket inslagna med omsorg och kärlek är de vackraste.

När jag besökte bokhandeln senast, fick faktiskt nya pennor följa med hem.
Papper, snören och etiketter brukar jag köpa när jag ramlar över några fina. I år blev det via nätet när lite annat i pappersväg skulle beställas.
 

Torsdag och jag är i alla fall laddad med julklappspapper och snören, nu ska jag bara komma på VAD jag ska slå in också :o

Torsdag och vi har sett de första snöflingorna sakta dansat i luften :-)

Ha en fin fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Alltid roligt med fina paket. Ja vad tusan ska man hitta på i dessa tider. Kraaaam Pia