onsdag 9 december 2020

Par i granar


Ser ni dem?
De små söta granarna i krukorna?
Äntligen har jag lyckats få till granar i de stora, tunga betongkrukorna.
Krukorna som släpats från grusången till trappan.


Nu skulle de ju egentligen ha lite belysning också, men ........
....det finns inget eluttag. 
Måste förlita mig på batterislingor och jag tycker inte de jag fått tag i hittills är särdeles bra. 
Om någon har ett tips på lite mindre slingor med timer där batterierna håller ett tag, så tar jag tacksamt emot :-)


Tänker mig att jula till det ordentligt på trappan efter Lucia, men än så länge ser det ut så här :-)

Onsdag och det är 15 dagar :o
15 dagar kvar till jul

Ha en härlig fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Så fint med granarna! Jamen bra batterislingor (både långa och korta) har ÖoB och Clas Ohlson, även Blomsterlandet!
Onsdag igen...
Kram från Titti