måndag 31 maj 2010

Lyx på en vardag..........

.......... en stor portion, vardagslyx har jag kostat på mig idag. Resultatet? Sommarfrisyr!
.
Men vad hade jag för glädje av det idag, vi har det stormigt värre. Ordentliga vindbyar från nordost och duggregn, ingenting man går ut i frivilligt så jag har hållit mig inomhus.
.
Fixat lite med tvätten, donat i växthuset och nu drar det ihop sig till en bra tidning i sängen. Jag är hur trött som helst!
.
Det där med att fota sig själv var inte lätt! Kräver nog en del träning, dessutom får vi nog flytta på våra speglar ;)
Ha en bra måndagskväll. Tjingeling

1 kommentar:

Elle sa...

Kort hår har jag...
aldrig haft!
Jag klippte mitt hår vid axlarna när jag var 19, men sedan dess har det fått växa "fritt".

Din frisyr passar dig bra och du ser helt annorlunda ut, mot din profilbild. Jag har nu ett "mjukare" intryck av dig...eller hur jag ska förklara känslan. En sympatisk människa helt enkelt med ett varmt leende och glimten i ögat!
Mina ögon är lite uppsvullna av allergi, så jag undviker att ta kort just nu...*ler*

Ha en fortsatt skön vecka!
Kram Elle