måndag 4 mars 2024

Shakti för kropp och knopp


I november 2022 köpte jag min första akupressur-/spikmatta, hyfsat billigt på Rusta (den till vänster i bilden). Med tiden har jag känt att effekten har avtagit och insåg att det var dags att uppgradera.


Jag valde att köpa en avancerad från Shakti, eftersom den hade lite längre piggar och framför allt färre. Med andra ord större effekt!
Första kvällen blev lite plågsam, men redan efter ett par kvällar känns det riktigt skönt.


Eftersom den stress jag utsatt min kropp för gav mig en extrem spänningshuvudvärk och migrän (utöver utmattningen) satsade jag även på ett pannband. 
Jag ska erkänna att jag bara provat pannbandet, inte använt det som behandling ännu. Jag misstänker att det kan behövas så snart jag går upp i arbetstid :o

Måndag, solen skiner men det blåser kallt. Växthuset är den perfekta platsen för dagen.

Ha en fortsatt fin vecka <3

Inga kommentarer: