torsdag 7 mars 2024

Ny stickning i ny korg


Nåja, jag kunde inte hålla mig!

Eftersom Garnius utlovat återkoppling "om 16 dagar" på min reklamation, bestämde jag mig för en ny väst. Egentligen den jag tänkte mig från början, men tyvärr var den v-ringad och gick liksom bort. Min utmattade hjärna fattade ju inte då att det bara är att göra om mönstret :o

Sagt och gjort, beställning till Ullcentrum på norra Öland. Svensk ull rakt igenom. Stor kärlek på den <3


Fair Isle mönster i vårfärger. Kan det bli bättre? Jo, rundhalsad kommer den att bli helt 100.


4 nystan kom i härvor, tur att jag hade min gamla garnvinda kvar :o 
Terapi det också!

Nu har jag något för händerna medan hjärnan kopplar av :-)

Ha en fin fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Vilka fina färger du valt. Skönt med ullväst även om jag skulle typ svettas ihjäl om jag hade den inomhus. Trevlig helg! Kraaam Pia