onsdag 30 juni 2021

Kläder för väder, regnväder


Jag trodde väl knappt att jag skulle få inviga mitt nya regnställ ;-)
Men nu så, idag har vi fått lite regn. Med betoning på lite i förhållande till vad vi behöver. Men lite är bättre än ingenting alls.
Däremot väntar jag till sent i kväll med summering av millimeter, det kan ju komma mer menar jag.


Jacka och byxor i vattentät GoreTex, helt perfekt för mina behov. Tillräckligt stort för att få plats med lite kläder under och ska fungera både till vardags och på golfbanan. 

Nu kan man ju undra om jag som golfare inte hade ett regnställ, absolut men hål i baken på byxorna efter att ha fastnat i taggtråd :o Ha, ha, ha....
Inte speciellt vattentätt!


Jodå, jag är nyklippt, men som synes inte nyslingad. Jag brukar stå ut med utväxt under sommaren, för att inte slita onödigt hårt på håret och dessutom bleks det ju ändå av solen.

Onsdag och det kommer ett stilla sommarregn.

Ha en underbar fortsättning på veckan <3 

Inga kommentarer: