tisdag 2 mars 2021

Upplyst


Äntligen har bakbordet blivit med lampa :-)
Tidigare hade vi en lysramp monterad under själva kryddhyllan, men det fungerade inte speciellt bra, eftersom det var halogenlampor. Uppvärmda kryddor förkortar livslängden!

Jag gillar ju industriella lampor och efter mycket om och men, valde jag en Bazar från Rydéns, sen tog det sju svåra innan det blev rätt från leverantören :o Men till slut så, en oskadad lampa är monterad och det blev så ljust och fint :-)
 

Tisdag och jag försöker lugna ner min själ och min stackars överhettade hjärna.
Efter en dag med migrän vågar jag inte ens lägga mig och försöka slappna av på ett MediYoga-pass. Det får snarare bli sängen och någonting att lyssna på till John Blund bryter av.

Ha en härlig fortsättning på veckan <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Bra belysning är ju ett måste i vårt mörka land. Hoppas din migrän ger med sig så du kan njuta lite av vårsolen. Kraaam Pia

Villa Ryttarängen sa...

Bra belysning är ett måste tycker jag. Snygg lampa bryter av fint mot ditt ljusgula kök. Ta hand om din överhettade hjärna ordentligt. Kraaam Pia