måndag 18 januari 2021

Ny träningskompis


För vilken gång i ordningen jag byter har jag inte koll på längre. 
För många år sedan började det med en enkel stegräknare som byttes ut mot ett aktivitetsarmband som byttes ut mot en aktivitetsklocka som byttes ut mot en annan aktivitetsklocka som byttes ut mot en pulsklocka som nu bytts ut mot en helt ny träningskompis.
Min nya kompis kan göra allt det min gamla kunde och massor mer, men det viktigaste tillskottet är att den kan ge mig avstånd på golfbanan :o


Min nya kompis och jag har bara hängt några dagar, men det ska bli spännande att se hur statistiken ser ut efter någon månad.
Eftersom min nya kompis är av ett annat varumärke än den gamla, kan man inte föra över statistik från den gamla till den nya. Jag får helt enkelt jaga mina siffror, sakta men säkert den hårda vägen ;-)

När golfsäsongen väl drar igång, ska det bli spännande att jämföra min kompis avstånd med de som maken får fram i sin avståndskikare :-)


Måndag och den här veckans första arbetsdag är avklarad.

Måndag och det vankas laxpaj minsann :-)

Ha en härlig fortsättning på veckan <3

Inga kommentarer: