torsdag 28 januari 2021

Narniakänsla


I morse sprang jag ut så fort det var någorlunda ljus, bara för att föreviga nattens snöfall. Om jag ska vara helt ärlig, hade det inte behövts. Det har fortsatt att snöa hela dagen.
Även om jag inte är en vintermänniska måste jag medge att jag hellre har snö än grått och regn.


Maken har gjort sitt pass med snöslungan, nu är det min tur att ta handskotta grusgångarna och en liten gång till växthuset.


När kontrasterna blir stora inser jag vad det ser mörkt ut i fönstren :o
Jag får nog fundera ut något, huset måste ju se levande och välkomnande ut <3


Tror inte att småfåglarna uppskattar Narniakänslan, det har varit lite tomt vid fågelmaten.

Torsdag och jag ska leta upp en snöskyffel för ett styrkepass :-)

Ha en fin fortsättning på veckan <3

Inga kommentarer: