fredag 29 januari 2021

Fredagssysslor


Då skriver vi fredag, igen....
Avslutade arbetsdagen med ett lunchwebinar med ståupparen Jan Bylund, härligt att starta helgen med ett skratt :-)

Vad har jag hunnit mer?
Packat upp ett stoort paket med ytterligare ett träningsredskap, nu är det fullt på gymmet ;-)
Tvättat bort julens dekoration på köksfönstret :o
Plockat bladlöss!!
Så lite styrketräning förstås, tränar ju någonting varje dag.


Det är väl ganska lagom sysselsättning för en fredag efter en vecka med tre migränanfall :o
Alltså, jag vet inte vad som pågår i mitt huvud just nu :o
Hjärnan verkar ha det kämpigt i alla fall.


Fredag och jag ska bara ta det lugnt, äta god mat och sova tidigt.

Ha en underbar fredag och en fin start på helgen <3

3 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Mysig fredag till dig! Önskar dig en skön och vilsam helg i kylan...
Kram från Titti

Villa Ryttarängen sa...

Vad trist med migrän, du kanske borde ta det lite lugnt. Tycker du är i farten hela tiden. Fast jag vet hur det är. Jag tränar lite varje dag också men utan redskap. Ja skidor kanske är ett redskap när jag tänker efter. Trevlig Helg! Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Åh så jobbigt med din migrän! Hoppas det släpper snart...
Vila, god mat och mycket sömn låter som ett bra recept! Hoppas det hjälper:)
KRAM