lördag 23 januari 2021

Magi, bakom glas och ram


Känner ni till Linda Lomelino?
Om inte, måste ni besöka Lindas hemsida eller titta på bilderna i My Feldt's böcker. Blåbärssnår, äppelskrutt och rabarberskugga som släpptes 2018. Rullrån och tankebrus, en bakbok för livet och döden som släpptes 2020.
My's texter är underbara och Linda's bilder är rent av magiska.

Kolla bara på den jag satt upp ovanför min dator, Vasastan från ett av taken med My kastandes pappersflygplan. Så mycket energi i bilden att jag bara var tvungen att beställa den.
 

Med Vasastan över datorn har jag ett eget stycke Linda Lomelino magi att inspireras av varje dag :-)

Lördag, lördag?

Ha en fin fortsättning på helgen <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Ja jag vet...helt magiska bilder! Superfin tavla också :)
Kram från Titti