fredag 17 maj 2024

Nu firar vi


18 maj 2009 tryckte jag mycket nervöst på "Publicera" för första gången och bloggen Cat's Passions gick live. 
Jösses vad tiden går!

På de här åren har bloggen förändrats med mig och efter ett tag delade jag upp bloggen i två olika. 
Jag upplevde det helt enkelt rörigt att blanda recept med vardagliga ting och dessutom är bloggers sökfunktion ganska kass (vilket behövs för återsökning av recept).
Cat's bak- och matblogg startade jag i Januari 2013 och Cat's Passion lever kvar fylld med vardagliga ting.

Nästan 5.500 inlägg har det blivit med åren och jag hoppas att det blir några till.

Fredag och jag började dagen med mammografi, närmast väntar lite golfträning och sen grillning.

Ha en fin avslutning på fredagen och en bra start på helgen <3 

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Ett stort grattis och visst går tiden fort! Din blogg är alltid inspirerande med vackra bilder...
Solig kram från Titti