onsdag 22 maj 2024

Bullar och hav


Sol, sand, hav, vind i håret och bullar. Det är sommar för mig.
Nu har jag alltid sommaren med mig, runt halsen.


De flesta trädgårdsintresserade känner säkert igen Anna Örnbergs silvervattenkannor i olika storlekar, som kan bäras både i öronen och runt halsen.

Jag fastnade istället för en kringla :o
Någon som är förvånad? ;-)
Därefter blev det en kanelbulle och nu senast havet. Havet för att jag älskar havet, men det är också en symbolik med den stormiga resa jag gör (och har gjort ett tag).

Anna Örnberg, verksam i Hovmantorp, är formgivare, kreatör, silversmed, skribent och författare. Sök gärna upp hennes hemsida och njut av hennes vackra alster, https://aosilver.se/

Onsdag och det är hög tid att stoppa händerna i en härlig deg.
Ha en fin fortsättning på veckan <3

 

Inga kommentarer: