tisdag 28 maj 2024

Ett klipp, eller två, eller ......


Det händer inte ofta, att jag provar kläder i butik, men det hände i helgen.
Sprang förbi alla bohem-chica klänningar på Indiska, men vänta lite .......
Där hängde minsann en klänning i ett mönster som det stod mitt namn på.


Jag kan ju behöva någon annan klänning än mina linneklänningar från K.Lagerqvist i Varberg. 

Kul med lite ombyte tänker jag. 


Lyckades också lägga händerna på det sista paret ballerinaskor i min storlek. 
Jag har saknat mina gamla, som nästan föll i bitar innan jag fick ge mig.

Tisdag och jag är riktigt nöjd med helgens klipp, 20%, tack vare att det var mors dag :o

Dagens klipp är mer av frisyrskapande. Svårt det där med frisyr, jag har tappat enorma mängder hår pga min utmattning. Men jag håller tummarna för att det vänder nu.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

 

1 kommentar:

Dan sa...

Cette robe est super sympa, elle est classe sans être guindée. Très bon choix !
Douce soirée.