onsdag 26 maj 2021

Doftminnen


Doftminnet är bra starkt ändå <3
Så fort syrenen sprider sin doft är det skolavslutning i mitt huvud, alltid.


Syrenerna är så stark förknippade med mina egna skolavslutningar, för att inte tala om barnens.

Doften är helt enkelt ljuvlig och jag önskar jag kunde konservera den på något sätt. 
Saft har vi testat, blev inte bra :o Typ lite tantparfym i drickglaset, nej tack!
Jag håller fast vid mina buketter, så länge de blommar, sen får jag helt enkelt gå över till något annat blommande.


Så här ser ni sällan äppelträden :-)
Men de blommar så ljuvligt, men jag inser att det syns dåligt på bilden :o

Onsdag och jobbstressen kryper i hela kroppen, dags att ta tag i den där underbara yogan igen :-)

Ha de bäst och en bra fortsättning på veckan <3
 

Inga kommentarer: