fredag 7 maj 2021

Dubbel vinst


Jamen, ibland har man tur!!

Det var en tävling på vårt lokala bankkontor, jaaa eller så lokalt det nu kan bli. Kommunens enda kvarvarande bank, Sparbanken Eken i Långasjö. 
Jag är så glad att vi bytte dit när kontoren på centralorten stängt ner och tvingar de gamla att antingen byta bank eller åka till någon större ort för sina bankärenden.
Det var en parantes!

Men, men i alla fall, JAG VANN!!


Träningsredskap kan man aldrig ha för många av eftersom de antingen slits ut eller åldras i materialet ;-)
Mini-banden har jag saknat riktigt länge :-)

Äntligen fredag!
När snön dalade i morse blev jag snudd på deprimerad, men nu börjar det ordna upp sig. 
Nu tar jag helg efter en extra lång arbetsdag och arbetsvecka. 
Ska bli skönt med ledighet och vädret klarnar upp :-)

Ha en fin fredag och en kanonhelg <3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Grattis till vinsten. Ja skönt om det kan bli lite varmare. Ha en trevlig och härlig fredagskväll. Kraaaam Pia

HWIT BLOGG sa...

GRATTIS! Visst är det kul att vinna och de där var ju bra grejer :)
Så var helgen över igen...
Ha det gott!
Kram Titti