fredag 10 januari 2020

Fredagsfys före fredagsmys


Första arbetsveckan efter julledigheten är avklarad, visserligen bara fyra dagar men det var fullt tillräckligt för mitt migränhuvud.

Jag jobbar. för det mesta, kortare fredagar och har planerat dem för fredagsfys. Eftersom jag är relativt otränad går jag ut med försiktighet, dagens cirkelpass innehöll cykel, boxning och core.


När jag stoppat i mig lite lätt lunch tar pass nummer två vid och det kommer bli många steg upp och ner på den stegen. Målsättningen är att måla nästan hela hallen innan maken hinner hem :o
Oavsett om jag hinner min målsättning eller inte, är det jag hinner bättre än ingenting :-)

Efter pass två är avslutat blir det fredagsmys :-)
Hembakad pizza och något rött i glaset ;-)

Ha en härlig helg <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Så fint det blir :) Träning ja...jag börjar med promenader! Lite lagom du vet!
Ha en fin söndag.
Kram Titti