onsdag 29 januari 2020

Innanför glas och ram


Två favoriter i glas och ram.


Vissefjärda-postern med (nästan) alla gator och viktigheter utskrivna i svart på vitt från Manbot
Sen är det ju den bästa av Andy Warhol, Marilyn i kraftigt orangea som jag beställde från Moderna Museet.

Bägge två är inramade i stilrena ramar, i trä och glas från BGA.

Nu ska de bara upp på väggarna också ;-)

Vissefjärda-postern är stor i formatet (70x100) och ska sitta precis till vänster om ytterdörren, mellan ytterdörren och vårt blivande skoskåp.

Marilyn ska upp i trapphuset tillsammans med andra posters som inte är utvalda ännu :-)


Lill-lördag och två favoriter har hamnat innanför glas och ram.

Lill-lördag och jag ska fortsätta måla på min garderobsdörr (blivande skoskåpsdörr). Någon som är förvånad?

Ha en underbar fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Målardrottningen, det är du det. Kommer bli så fint i din nya hall tror jag. Jag är och blir så inspirerad. Tittade nyss på tapeter till gästrummet. Kraaaam Pia