tisdag 21 januari 2020

Vinterträning de luxe


Maken och jag gör mycket tillsammans, delar många intressen. Bland annat spelar vi bägge två golf och har gjort i många år. 
Den här vintern har vi anmält oss till golfkurs som startade i går och som pågår ända in i maj. Jamen ni hör ju! Kan ju inte blir bättre uppladdning för en golfsäsong :-)
Vi började ju igår och det ska bli så himla roligt :D På köpet får vi dessutom något att se fram mot på måndagar ;-)


Första delen av kursen, golfens alla grundslag från puttning till driver, kommer att vara i Golfhallen (Nöjeshuset i Emmaboda). Medan den andra delen kommer att var nere på golfbanan.


Tisdag, en grå och småblåsig tisdag med regnet hängande luften.
Tisdag och jag tror baske mig att min lilla tens-apparat börjar rå på min värk så smått.

Ha en skön fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Så kul! Mina golfklubbar står och dammar i källaren...kul att göra saker tillsammans dock men tiden. TÄNK att jag alltid skyller på den där tiden ha ha.
Ha en fortsatt fin vecka!
Kram Titti