fredag 5 juli 2019

Smått förvildad


Jamen så tar vi väl fredag igen då :-)
Jag måste erkänna att jag känner mig lika förvirrad och förvildad som den vilda alliumen på Öland.
Jag har en kropp och en knopp som fungerar som den bästa barometer du kan tänka dig. Det finns inte ett enda lågtryck som går obemärkt förbi, om man säger så.

Men nu är mobilen på ljudlöst och jag har börjat min helg med att sätta en baguettedeg.
För vad är väl färska räkor och bubbel utan nybakad baguette ;-)

Ha en härlig start på helgen <3

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Förvirrad och förvildad är jag också! Trött också! Efter ischiasen kom en nackspärr, man tackar och bockar...
Nåja, lördag och lite god mat botar det mesta :)
Kram från Titti

martins flora sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.