tisdag 25 september 2018

Hög luft


Jag fortsätter på temat HÖST, trots att jag är född på våren är jag en höstmännsiska. Jag älskar ljuset, färgerna och den höga luften.
Jag är väl inte riktigt lika förälskad i kylan, regnet, vinden och mörkret. Men det finns ju kläder, ljus och fotolampor ;-)


Gröna gräsytor, slingrande grusvägar längs lika slingrande stengärdsgårdar :-)
Höstpromenaderna på golfbanan lugnar sinnet oavsett om klubborna är med eller inte.


Tisdag och min andra halva är hemma igen ❤️

Kvällsmat och catch-up!
Ha en härlig fortsättning på resten av veckan<3

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Ja luften är hög och färgerna otroligt vackre. Fast jag föredrar nog vår. Å andra sidan så älskar jag ju svamp så , tja alla årstider är bra nog. Kraaam Pia

HWIT BLOGG sa...

Älskar hösten, ja kanske inte novembermånad men ändå...
Friska vindar idag minsann, håll i hatten! Alla trädgårdsgrejer som jag staplat så fint ute ligger nu i en stor hög, morr!!
Höstkram från Titti