onsdag 26 september 2018

Nystädat, varje dag


Ni kan inte ana hur mycket hibiskusarna skräpar ner :o
Jag städar numera varje dag, alla vissna blommor och blomfästen. När höstmörkret kommer vet jag även att det blir mängder av gula löv att ta hand om.

Men, hallå, jag får ju vardagsrummet städat varje dag ;-)


Vem njuter inte av ett nystädat vardagsrum :-) 
Så skönt att slippa jagas av dammråttor som ilsket biter en i tårna :o

Undrar om jag ska kosta på mig några minuter i skönaste fåtöljen, något skulle jag väl kunna hitta att läsa. Som förevändning alltså ;-)

Ha en underbar fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

Meta sa...

Det skulle mannen gilla att få städat varje dag alltså..... Vi bor borta 6 mån och ändå är det fullt av skräp och damm fattar inget.
Ha det gott och visst är du värd att sitta och läsa en stund som du far fram med snabeldraken
Hihi
Kram Meta