måndag 17 september 2018

På plats


Jag måste ju bara visa att den sista garderobsdörren också har kommit på plats. 
Nu känns sovrummet färdigt, även om lite fix är kvar.

Jag är så himla glad för den gröna fondväggen bakom sänggaveln. Den ger rummet ett härligt lugn. Det fluffiga åskmolnet som jag, efter mycket övertalning, fick upp i taket gör sig så himla bra.



Jag valde ju att testa grön chalk paint på det svartbruna skåpet. Även om det var superknepigt att måla i trettio graders värme är jag himla nöjd med resultatet. Att det dessutom står mitt emot fondväggen gör ju rummet komplett.


Jag står nu i dörrhålet in till sovrummet och det är det enda stora som återstår. Dörren passar ju inte i hålet längre och har gett oss massor av huvudbry. Men vi kommer att lösa det också :-)

Men nu tror jag bestämt att det får bli en snabbrunda runt till mina favoritbloggar och sen sängen.

Ha en härlig fortsättning på resten av veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Skönt när det är klart. Det blev jättefint. Ni kommer nog att lösa dörrhåls problemet. Skjutdörr kanske? Kraaam Pia