onsdag 13 april 2016

Lill-lördag och gråmulet


Det vackra vädret har tagit vårlov och lyser med sin frånvaro, men växtligheten ångar på som bara den.

Har suttit och skissat på vår trädgårdsplan, in med pallkragar i trädgårdslandet, flytt av växter och byte till större växthus. Givetvis lyckades jag att skriva ut planen i ett format som min Mac inte kan hantera. 
Tillbaka till ritbordet igen och spara ner i annat format . Sen kan jag visa :-)

Trots att dagarna blir längre och längre, är jag hopplöst trött på eftermiddagar och kvällar.  Tror minsann att det är hög tid att krypa mer hos kudden och bläddra lite i Lantliv Trädgård.

Ha en fin kväll och en bra start på morgondagen. Tjingeling

1 kommentar:

Meta sa...

Hahaha det där med skisser är jag så dålig att följa att jag gett upp. Här på min koloni finns det alltid nåt som gör att det bara inte går fast man tror det. Lycka till med din skiss det blir säkert bra. Lite mulet här åxå men jag är ute hela dagen ändå det är sååå skönt. Mannen skrattar åt mig när han kommer och ser mig sitta med filt omkring mig i går kväll.Sån är jag(har nog varit utegångsfår i mitt förra liv haha)
Ha det gott idag och snart är det fredag igen
Kram Meta