lördag 23 april 2016

Alldeles väldigt dammig


Dammig eller damig, är väl upp till betraktaren ;-)

Men spegeln är i alla fall väldigt dammig :o Dags att gå på med fönsterputs, men det får minsann bli i morgon. I dag är klackarna i golvet från lunch till sena kvällen.

Vi börjar med lunchbuffé tillsammans med en alldeles nybakad 20-åring. Därefter bär det iväg till Kalmar och Partaj.

Dottern och sonen tyckte att de gamla föräldrarna behövde piggas upp, så vi fick biljetter till Partaj i gemensam födelsedagspresent. I kväll är det så dags att kassera in den.

Det ska bli riktigt kul, vi har ju aldrig sett dem på TV, så vi har ingen aning om vad som väntar oss :-)


Till lunch blir det kjol, topp och tröja. Till kvällen blir det svarta långbyxor vit blus och svart tröja. Färgglatt värre ;-)

På översta bilden syns också min "nya" lite mer utväxta hårbuske, fortfarande ljus men som sagt på utväxt. Om så där ett par, tre år har jag väl tillbaka min page :o

Kjolen är förresten den jag köpte hos Malin, i hennes underbara Butik Norregård :-)


20-åringen ska uppvaktas med både födelsedagspresent, som vi köpt gemensamt "hela släkten" men också en mer personlig gåva från vår lilla familj. 20-åringen har nyligen flyttat in i ny lägenhet tillsammans med sin pojkvän så det blir lite av en inflyttningspresent också, från vårt härliga glasbruk i Kosta.

Ha en fin fortsättning på lördagen. Tjingeling

2 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Så fin du är! Vilken kul kväll ni kommer att få, jag lovar!
Ja Malin var det längesen jag var till nu men det är en riktig guldgruva det :) Vill ha allt där...
Ha det gott nu!
Kram från Titti

Villa Ryttarängen sa...

Tjusig värre! Hoppas ni hade en toppenkväll. Kraaam Pia