onsdag 8 maj 2013

Bland mjöldamm, äggskal och annat kladd .......


........ ska jag tillbringa min hastigt påkomna semesterdag, så här inför långhelgen. Det vankas kalas med massor av mat och bak ;-)


Jag kan lova att hushållsmaskinerna kommer att få bekänna färg, för att inte säga diskho och diskmaskin.


Resultatet av mina ansträngningar ska så småningom hamna på fina fat och karotter.
Det är tur att både make, son, dotter och hennes pojkvän står beredda att hoppa in därhelst det behövs en hjälpande hand.

Glöm inte att njuta av nuet, det kommer aldrig igen. Ha en härlig onsdag. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Mycket att stå i! Jag älskar din köksmaskin, så snyggt med glasskål. Lycka till! Kraaaam Pia

Meta sa...

Lycka till med allt bakandet och fixandet( vi får väl se nåt av resultatet antar jag) Ha en underbar fin helg hopps ni får sol
Kram Meta