måndag 6 maj 2013

Starstrucked ......


....... kan man bli annat? ;-)


Trots sin litenhet är 'Stellata' överfull av knoppar och de första har slagit ut i dag.


 Det gäller verkligen att njuta av dem NU!


När jag inte är helt golvad och ser stjärnor, kryper jag efter allt annat blommande som är svårt att slita sig ifrån :o När man dessutom är så nära luktar det helt ljuvligt från alla hyacinter. Hur kommer det sig att man upplever hyacinter som parfymerade inomhus och ljuvligt doftande utomhus?

Ha en skön avslutning på måndagen. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Meta sa...

Magnolia är ju bara sååå vacker. längtar till jag kan sätta min.
Ha en fin vecka
Kram Meta

Elle sa...

Vad fin din "stellata" är. Känner egentligen bara den normala rosa sorten - och den blommar nästan redan ut här upptäckte jag under morgonpromenaden. Även mina tulpaner blommar nästan delvis ut redan.
Ha en fortsatt skön vecka!
kram Elle