onsdag 1 maj 2013

Nya förutsättningar .......


...... kräver ny förvaring! Jag börjar växa ur min lilla arbetsplats i hörnet :o Jodå, jag vet, den stora mjöliga arbetsplatsen jag har i köket, men se där är det svårt att förvara elektronik-prylar (för att inte tala om alla sladdar, som jag "snyggt" försöker putta undan hela tiden)


Magasinen fick snällt flytta över i en äppellåda, så att delar av kamerautrustningen fick flytta ner i koffertarna. Men helt klart är att jag skulle behöva ha tag i en gammal kista eller annan praktisk förvaring. Sommarloppisar, here I come ;-)


Appropå förvaring, är det någon som har ett bra tips på var jag får tag i en bra, STOR väska för fotoutrustning? Min ryggsäck är för liten för den nya utrustningen, för att tala om vad den blir när nästa zoom kommer :o

Nähä, det här duger inte! Ledig, solig dag, ska inte tillbringas vid en dator. Den ska tillbringas växelvis i trädgården och i köket (bak till den nära stående festen). Ha en helt ljuvlig första maj. Tjingeling ♥

1 kommentar:

G:a Affären sa...

Magasinen är också en stor fråga var jag ska göra av dem här hemma, äppellådan passar bra och ser ut att vara stor.
Så du har ny fotoutrustning, ett teleobjektiv kanske? Tyvärr, inget bra tips från mig om förvaring.

Kram
Cia