tisdag 19 juni 2012

Loppisfynd ......


...... jaaaa den underbara barnvagnen köpte jag inte ;o ..........


............ inte heller den praktiska gårdspumpen.


Däremot kände jag en stark dragning åt både våg och kryddhylla, men de fick vackert stå kvar de också. Våg har jag och kryddhyllor har jag ju redan två.


Däremot fick två härliga glassformar följa med, den på bilden är på två liter. Inuti står ytterligare en på en liter.


Även ett litet durkslag slank ner i påsen :o Kockumsemalj, när den är som allra bäst!


Kockums gul-gröna är så underbar och några stycken har det blivit.


Glassformen gör sig perfekt ovanpå kryddhyllan i köket.

Ha en helt underbar tisdag. Tjingeling ♥

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Loppisar är så kul. Fina kockumsfynd. Stog och höll i en tratt i gul grönt men den fick vara kvar. Glassformarna passade ju perfekt där.Kram Pia

G:a Affären sa...

Vilket loppis du besökt! Dina glassformar och kockumssamlig passar gott in i köket. Jag ser att du har en stor redahylla också, vilken lyx!
Ha det gott fina du!
Cia