lördag 2 juni 2012

En .....


...... utmärkelse eller award, eller vad man väljer att kalla det , har jag fått av rara Pia med bloggen Hem ljuva hem 


Jag har fått reda på att Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med mindre än 200 st följare och det stämmer ju särdeles bra in på min blogg. Jag tackar för uppmärksamheten och försöker att skicka vidare enligt följande engelska regler (då priset är internationellt):

In order to accept the award, the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person’s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
5. Let those blogs know by leaving them a comment.

Jag har valt tre underbara bloggar, som jag läser varje inlägg hos (även om jag inte alltid är så bra på att kommentera):

Önskar er en härlig lördag. Tjingeling

3 kommentarer:

Unknown sa...

Men TACK! Så glad jag blir så här på lördagsmorgonen!
Och vad roligt att du också fick denna utmärkelse, precis som du så läser jag oftast dina fina och goda! inlägg men har varit usel på att kommentera under våren...
Såg förresten nu att du startat en särskilt trädgårdsblogg - Kul! - jag har också funderat på detta men kan inte bestämma mig för hur jag ska göra, tror inte jag lyckas att hålla flera igång så det får nog fortsätta vara en himla röra på min vanliga :D
Tack än en gång och ha en underbar försommarhelg kära du!
Kram Allis

Elle sa...

Tack snälla du!
Jag kan dock inte klaga på att du är dålig på att kommentera. Du har varit min trognaste "kommentator" sedan nästan 2,5 år nu! Själv känner jag att jag inte riktigt hinner med bloggandet. Antagligen är det vädret och det riktiga livet som tar mycket tid.
Önskar dig en skön helg!
Kram Elle

G:a Affären sa...

Tack, tack för din award! Jag känner mig så hedrad! Just nu kan jag av tidsbrist inte sätta mig in i hur jag ska skicka vidare....får bli lite senare.
Den där kaveln låter intressant och snygg form dessutom.
Vilken härlig fredag ni haft du och din dotter! Vackert med all frukt, rosé i glasen och tända ljus, mys pys.
Ha en fortsatt fin helg,
/Cia