torsdag 14 juni 2012

Tre timmar .........


...... av vardagslyx!!! Ny, kortare, symmetrisk frisyr med nya friska slingor. Fixade fransar och bryn, så underbart härligt att bli ompysslad och bortskämd. Bara att njuta!! Nu är jag verkligen redo för sommarfesterna ;D


I morgon är det den här veckans sista arbetsdag och nästa vecka har jag 4 dagar semester för att verkligen dra ut på midsommarhelgen.
Jag kommer verkligen att njuta för sen är det lååååångt till nästa ledighet :(

Ha en härlig torsdagskväll. Tjingeling ♥

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Vad fint, snyggt med kort hår och slingor. Jag klippte mig också i onsdags men inte så kort. Ha en bra dag... Kram Pia

Elle sa...

Det var ok den här gången att du vände oss ryggen lite. Kan tänka mig att det är jätteskönt med kort hår under de varma (?) sommardagarna. Vad skönt att du fick bli bortskämd en stund. Du blev jättefin!
Ha en skön helg!
Kram

G:a Affären sa...

Visst är det skönt att få bli ompysslad, så snygg frisyr!
Att få fransar och bryn underlättar och man känner sig fin eller finare!
Kramar Cia