torsdag 28 juni 2012

Investering på en torsdag .......


...... nu har solen kommit tillbaka och jag har kunnat investera ytterligare 3,5 mil i min egen hälsa. En underbar start på dagen - femtio minuter genom skog och ängsmarker, lyssna på fåglarna och vindens brus. Så skönt!!! 


De har lovat hyfsat väder även i morgon, det gillar vi!! Jag har ju kortare arbetsdag på fredagar. Trädgårdsmys kanske??


Tycker om mina gamla strykjärn! Det elektriska till höger är märkt Norrhammar No 402, 380 W och 125 volt. Är nog ganska länge sen det satt  ett vägguttag ;) jag tänker då rakt inte försöka stoppa in det heller. Det får snällt stå kvar på hyllan i min arbetshörna.

Ha en härlig avslutning på torsdagskvällen, glöm inte njuta av de solstunder vädergudarna bjuder oss på. Tjingeling ♥

1 kommentar:

G:a Affären sa...

Investera i sin egen hälsa, det låter bra och sunt det.
Din samling av strykjärn ser intressant ut liksom våffeljärnet. Sedan ser jag något jag länge letat; en luciakrona! Det lär dröja innan den kommer till användning egen...hoppas du har fina dagar med sol!

Kramar
Cia