tisdag 31 augusti 2010

Pillerburk eller.......

......... så stoppar man i det som får plats. Men stort får det inte vara!
.
Söt är den i alla fall i all sin enkelhet.
.
Får jag fresta med en annan burk, eller ask kanske det borde kallas?
.
Färgglatt är innehållet, men ätbart är det inte. Örhängen, strass, broscher i massor.
.
Eller får jag kanske fresta med ett halsband i stället, det finns en hel låda att välja ur. Helt ärligt tror jag att jag snart kan öppna butik ;-) Halsband, armband, örhängen, ringar... You name it, och det finns!
.
En sak är säker, det är då inte jag som lagt mina pengar på allt detta, även om det numera har hittat hem till mig.
.
Ha en underbar tisdagskväll. Tjingeling

3 kommentarer:

Elle sa...

Piller eller inte, fin att titta på är den iallafall!
Den där smyckeslådan är nog en dröm för varje liten tös! Min dotter hade säkerligen suttit i timmar framför den och pillat! *ler*

Kram Elle

Bluggi buggi blogg sa...

Søte esker med mye spennende oppi :)
Ha en fin uke
Trude :)

Unknown sa...

Hm, i så fall undrar man ju hur de tagit sig ända fram till ditt hus;)
Fina grejer är det i alla fall!
Ha det gott,
Charlotta