onsdag 4 augusti 2010

Nybakat till arbetsmyrorna........

........ alla måste vi dra vårt strå till stacken, men i morgon är det INTE jag och dottern i alla fall ;-).
.
Min älskade make har slut på sin semester och får vackert stiga upp på morgnarna igen. Det kanske underlättar med nybakat frukostbröd.
.
Sonen har någon, eller några veckor kvar att jobba innan skolan tar vid. Han får också vackert stiga upp med tuppen och kan också behöva lite nybakat frukostbröd.
.
Jag lär allt behöva sovmorgon ;-) blev lite sent bak idag. Sov gott alla och ha en god frukost! Tjingeling

1 kommentar:

Mi´s nya liv och det jag redan levt sa...

Oh, vad mumsigt, nybakat bröd det första när man klivit upp från den varma sköna sängvärmen och en rykande god kopp choklad el.kaffe.

Sådana morgnar finns inte längre i mitt liv.Nu är det bara jag själv som kan fixa det.

Kram Mi