tisdag 17 augusti 2010

Alla behöver sköna skor.......

..... jag unnade mig ett nytt tjusigt par i Stockholm, kanske inget för den lilla svarta men väl för att ha hela dagarna på jobbet :D
.
Vet ni hur man räddar fötterna i ett par Converse? Jo man köper ett par ergonomiska sulor och lägger i - vips har man ett par snygga ergonomiska skor!
.
Jag behöver visserligen inte lära mig att gå på nytt, men de små som lärde sig gå på 30-talet behövde ordentliga kängor på sina fötter - min morbrors första par skor.
.
Man kan undra om det var de dåliga tiderna som slog igenom för de som var födda i början på 40-talet, de fick lära sig att gå med lite lättare skor - min mors första par skor.
.
Nog om skor!! Här luktar det nybakat! - Så ovanligt!
.
Om ni vill se fler bilder av Stockholm från Katarina-berget, är det bara att klicka er in på min fotoblogg.
.
Ha en alldeles underbar avslutning på denna tisdagskväll. Tjingeling

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilka vackra gamla skor! Och vilket bra tips om inlägg i converseskor:) Tusen tack, för det!
Charlotta