måndag 26 augusti 2024

100% och nystart


Efter mer än 7 månaders sjukskrivning för utmattningssyndrom känns det gutt att vara tillbaka på 100% arbetstid igen.
 
Det har varit en resa men jag har inte gjort den på egen hand, jag har haft och har massor av stöd och stöttning <3
 Jag har lärt mig att säga NEJ, vara närvarande i nuet samt tränat på återhämtning i stort och smått.

Jag går fortfarande på behandling för min spänningshuvudvärk, det blir bättre och bättre för varje vecka och jag hoppas att den snart är ett minne blott. Migränen kan jag inte få bort helt, men den kan minskas med minskad spänningshuvudvärk.



Jag ser fram mot hösten som blir en nystart, med nytt tempo.

Måndag, ny vecka och nya möjligheter.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Skickar en styrkekram. Jag har själv varit i samma sits. Kämpa på. Kraaaam Pia