fredag 17 november 2023

Till en julprinsessa


Efter ganska så precis två månader är den klar, julklänning och luva till lilla Alice <3
Riktigt söt, om jag får säga det själv :o


Jag är så himla glad över att jag hittade tillbaka till stickningen efter många års uppehåll, det är verkligen avkopplande. Sen gillar jag utmaningen med mönster i många färger.


Nästa stickning blir något till lillebror Olof, men det har jag inte för avsikt att få klart till jul. Det får bli en sån där överraskningspresent någon gång under vintern ;-)

Äntligen fredag, och jag menar verkligen ÄNTLIGEN. De senaste veckorna har inte varit nådiga, jag till och med drömmer om jobbet på engelska :o

Nu ska jag koppla av genom att städa, fixa fram lite adventspynt och plantera lite för nästa års skörd.

Ha en underbar avslutning på fredagen och en fin start på helgen <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Ja hur fin är inte den? Jag fattar ju inte att man kan sticka så där. Det kommer bli en tjusig liten julprinsessa. Kraaam Pia