onsdag 8 november 2023

Kan man ha för många burkar?


Julkakor kräva dessa burkar :D
Skämt å sido, jag tycker att julkakor förtjänar de allra finaste burkarna, som ska vara lite juliga enligt mig.
Känner jag mig själv rätt kan det nog bli en och annan pepparkaka, saffransbiscotti, chokladsnitt, knäckkaka.......


Vem kan låta bli att älska en liten rund burk med dansande (snurrande) julmöss och speldosa?
 Eftersom jag är barnsligt förtjust i gammaldags speldosor, kunde jag inte låta bli att köpa den i My Feldt's mysiga Tivolikiosk i Halmstad.


Onsdag och ett gäng burkar är redo att fyllas med julens kakor när tiden är inne.

Ha en härlig fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Fint att ha kakor i tjusiga burkar. Även om jag inte bakar så mycket själv så för jag över köpta kakor i fina burkar. Kraaam Pia