torsdag 8 juni 2023

Midsommarblomster


Jag lyckades!
Det gäller att hänga på låset när Kristin släpper sina vackra kläder, och jag lyckades knipa en av blusarna, Johanna, i mönstret Fleur av Hanna Wendelbo.
Ska jag vara ärlig har jag även en från förra årets släpp. Häpp!


Trots suddiga bilder tror jag ni ser det vackra mönstret som kommer att vara perfekt till midsommar och hela sommaren också för den delen. 


Älskar linne, inte bara på sommaren, utan året om. Jag har flera blusar och några skjortklänningar att växla om med :-)

Torsdag, sol från en klarblå himmel och 27 grader. Svettigt är bara förnamnet.

Ha en fin fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

Carina, 4 Seasons by Carna sa...

Linne är ett fantastiskt material och linneskjortor kan jag aldrig få för många av. Vacker blus i vackert mönster :)

Allt det bästa! Carina