torsdag 22 juni 2023

Fredag på en torsdag


Jamen jösses, vad fort det här gick då!
Arbetsveckan är redan slut och jag har inte en susning om vad jag gjort? Men nu är det helg och läge att försöka få den här virriga, sönderstressade hönshjärnan att landa.


De första luktärterna har slagit ut, döm om min förvåning och besvikelse, de doftar inte ett smack.


Men fina är de likväl :-)
Hoppas att de andra sorterna doftar, annars blir jag alldeles väldigt besviken måste jag säga.


I går kom garderoben i gästrummet på plats, alltså vilken skillnad det blir :-)


I dag kan vi montera (läs maken) sängen, för nu är elementet på plats igen. Jag ska måla rören och sedan kan jag hänga upp gardinerna. Mörkläggningsgardiner blir det bestämt, men sen får jag se om jag hänger något skirt dessutom, bara för att ta bort lite insyn. Lagom till gardinerna är på plats levereras nog även sängbordet :-)

Jamen torsdag, dagen före midsommarafton. Smaka på det, säger jag :-)

Ha en fin fortsättning på veckan <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Så vacker färg på luktärten! Önskar dig en skön midsommardag nu...
Kram från ett hett Öland & Titti