fredag 27 mars 2020

Jag är lyckligt lottad


Jag måste säga att jag är väldigt lyckligt lottad <3
Jag sitter i vardagsrummet med glaspartiet öppet, fåglarna sjunger, det är fredag, vårljummet, soldis och årets första bukett från trädgården står i ett nystädat vardagsrum :-)
Påskliljor, julrosor och några kvistar.


Julrosorna är så himla vackra. De flesta av dem är självsådda och förekommer med andra ord i all sköns färger. Allt från vitaste vita, rosa till mörkt bourgogne.


Kan konstatera att det är lite knepigt att fredagsstäda då maken sköter sitt dagliga arbete hemifrån för tillfället. Fredagar verkar visst vara mötesdagar :o
I-landsproblem! Jag vet!
Medan maken stängt in sig i dotterns rum lyckades jag med bedriften att få nedervåningen städad. Resten får helt enkelt anstå till helgen.


Fredag och jag tror det är dags att plocka undan snabeldraken, dammvippan och istället fokusera på att njuta av att helgen har börjat.
Ha en underbar fredag och en bra start på helgen <3

1 kommentar:

HWIT BLOGG sa...

Önskar dig en skön helg!!
Kram från Titti