måndag 15 juli 2013

Tröstäter .......


....... på hemgjord pistageglass, för idag är jag inte glad, snarare en liten tår i ögonvrån :(
Jag är så TRÖTT på all BLÅST!
När jag kom hem från jobbet har kastvindarna kastat omkull min ena 2 meters hibiskus och därmed krossat en himla massa krukor och de flesta fina pelargonerna. Usch jag blir så less på det. Nu ligger det en hel del pelargoner i komposten, trasiga krukor och jord över hela uteplatsen.

Näe, nu får det bli bakbänken och rensa tankarna! Ha en skön måndagskväll. Tjingeling ♥

4 kommentarer:

Norregård sa...

Grrrr, vad trist....:((
Känns som rena rama hösten ute...

Snart har vi semester!!!
Kram M

Elle sa...

Vad "synd" att du måste tröstäta med glass ;)
Ni verkar ha sämre väder än vi just nu. Visserligen hade vi en kylig vind under söndagen, men idag har det varit varmt och skönt. Man ville ju knappt gå in. Tur att barnen snart har sommarlov, då kan vi stanna ute/uppe hur länge vi vill.
Ha en skön vecka!
Kram Elle

Villa Ryttarängen sa...

Fy så tråkigt! Jag avskyr blåsten.. Kraaam Pia

Meta sa...

Fy så tråkigt.Pelargoner går ju trotts allt all köpa nya men en stor Hibiskus är det väl värre med. glassen gör mig sugen Får nog ta hit glass maskinen till kolonin snart.
ha en fin bakdag
kram Meta